torsdag 3. mai 2012

Tankefull, indeed...


Jeg er, og kommer nok alltid til å være, veldig tankefull. 
Analyserer, grubler, vurderer, tenker. Mye! 
Spesielt nå for tiden. Hjernen grubler i vei, automatisk. Selv om jeg desperat prøver å slå den av litt, eller i det minste prøver å få den over i eksamens modus. Men akk, så langt har jeg ikke fått det til.
Eksamen starter om et par uker, og jeg har fremdeles en haug med obligatoriske innleveringer som skal sendes inn. De må være godkjent før jeg kan få ta eksamen. 
Men, hodet mitt nekter. Jeg sitter pal foran bøkene, men blir som oftest sittende og stirre ut vinduet imens tankene flyr avgårde til babyland.
For det er så vanvittig altoppslukende dette her. Jeg er en mor, som savner så sårt dette vesentlige som hører morsrollen til; et barn. 
Vil det skje meg? Når? Veksle fra optimist til pessimist og tilbake igjen.
Tenke, tenke, tenke.

Blærk! 

Ellers har det ikke skjedd noe nytt. Venter fremdeles på stimuleringsplan og resepter fra Haukeland.
Burde egentlig tatt en telefon til Haukeland en av dagene også. For jeg oppdaget her om dagen at oppstart av provera er på syklusdag 34. Og min menssyklus lever jo sitt eget liv, med alt fra 25 til 65 dager.
Men hva hvis mensen kommer før provera start? :-O
Noen som har vært borti det, og som vet hva som skjer da? Blir forsøket avbrutt eller går det greit selvom?

Tenke, tenke, tenke... Tenke!

- Tankefull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar