lørdag 5. mai 2012

Endelig!


I går kom min kjære inn dørene etter jobb, med en TYKK konvolutt.
Voksne mannen stod nesten og trippet av iver sammen med meg, når jeg rev den opp.
Han er så herlig, altså!
Og inni lå stimuleringsplanen og reseptene! Å, som jeg elsker alt som gjør at vi nærmer oss forsøket!



Så 16.mai begynner jeg på provera, og deretter er planlagt sprøytestart 30.mai.
Er veldig spent på dosen, da den er økt til 175 IE denne gangen. Sist hos Hausken hadde jeg 125 IE, pga PCOS'en min og faren for overstimulering.
Men! Den gangen hadde jeg null egganlegg på forsamtalen, og denne gangen hos Haukeland hadde jeg plenty med egganlegg. Så ja, spennende :)
Første UL-kontroll blir 7. juni.


Jeg tar det som et tegn, at sprøytestarten er dagen etter siste eksamen min! :D 

Woho, dere!

- Tankefull

2 kommentarer:

  1. Åh, så spennende!! Husker da jeg fikk konvolutten i posten! Det var som julaften, bursdagen og dommedag på en og samme dag! Også 16 mai da! Det er jo snart!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ble nesten kvalm av spenning når vi kikket gjennom alle papirene :)

      Bare èn uke til provera-start idag! :D
      Håper at vi er like heldige som dere :)

      Slett