onsdag 25. april 2012

Å, den gode følelsen!


Har endelig hørt fra Haukeland! Tror kanskje det hjalp at jeg litt sånn uskyldig ringte til dem i forrige uke, og lurte litt på hvorfor overlegen enda ikke hadde ringt opp igjen. Da var det tross alt to uker siden påskeferien, og to uker siden hun skulle ha ringt :) 
Og disse koselige sykepleierne er jo bare så herlige! Overlegen var sykemeldt, men de brukte laaaang tid på meg, med å forhøre seg rundtom osv. Men de ble ikke klokere de heller. Ikke visste de hvorfor overlegen skulle ringe meg opp igjen heller, siden alt så bra ut. De skulle derimot purre på vikaren hennes, og så ville jeg få svar i løpet av uken.

Som sagt, så gjort! Kl 10:00 idag ringte dem. Og planen som vi fikk midlertidig er den som gjelder, og nå vet jeg også dosen :D 

I midten av mai er det provera, som skal gi meg menstruasjon, og deretter er det Puregon. Uttak og innsett i uke 24, hvis alt går etter planen (noe det SELVSAGT skal).
Kort protokoll igjen, og det deilig :)

Å, så lykkelige vi er! 

- Tankefull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar