torsdag 31. mai 2012

Da er vi i gang!

Endelig! Forsøket er i gang :)
TR kom med full storm i går formiddag, så da var det bare å ringe inn mens :) Ble bare èn dag utsatt, heldigvis!
Det er som sagt en meget rar TR denne gangen... Men men, jeg får ta det som et godt tegn ;)


Så i dag morges kl. 08:00 var det første sprøytestikk :D 
Og jeg må bare få skryte litt over min fantastiske forlovede. For i gårkveld før vi la oss så gjorde jeg alt klart til stikkingen idag, sånn for sikkerhets skyld. Alt av utstyr, nåler osv ble lagt frem på ene sjenken i stuen, og vi la oss begge spent og glade! Han står veldig tidlig opp og drar på jobb før halv syv, og selv om jeg pleier å stå opp sammen med han, så lå jeg litt ekstra i dag siden alle eksamener osv er over. 
Så jeg våknet og stod opp sammen med rufsetufsen vår (hunden), luftet henne og tok morgenstellet. Deretter var det tid for sprøyte! Og når jeg kom inn i stuen og så på sjenken lå det en stor lapp der, hvor det stod:
"God morgen, solstråle! Jeg ville bare si at jeg er så utrolig stolt av deg, min tilkomne! Lykke til med første sprøytestikk, dette kommer til å gå alldeles strålende. Elsker deg masse, masse!" + et tappert forsøk på en tegnet sussemunn! :D

Er det rart at jeg elsker ham så vanvittig som jeg gjør? Sukk, altså! :D

Så, nå er det bare 8 stikk til før UL, sånn at vi vet mer om videre forløp :)

- Tankefull

2 kommentarer:

  1. så skjønn mann:) ble rørt faktisk:) lykke til:)

    SvarSlett
  2. For en fantastisk mann - de er det jaggu ikke mange av så godt du klorer deg fast ;)

    Spennende med sprøytestart, dette blir bra! :)

    SvarSlett