tirsdag 29. mai 2012

Intet nytt under solen


Ja, jeg begynte jo på provera tabletter den 16. mai, og tok siste tablett 25. mai.
Så nå venter jeg på tante rød.
Det står på lappen fra KK at hun skal i teorien komme etter 3-4 dager, men jeg måtte jo selvsagt google dette, og da fant jeg ut at det faktisk kan ta opp til 7 dager.
Og så begynner jo grublingen min. For jeg har spottet i en dag og to nå, og det kan vel kanskje kalles litt mer enn spotting. Men i mine øyne er det ikke nok til å kalles TR. Murret godt i en dag og to har det også...
Så... Da tenkte jeg at siden det står på papirene min at sprøytestart er i dag (hvis jeg hadde vært på blødningsdag 2 eller 3), så tror jeg at jeg tar en telefon til KK etterpå. 
Bedre med en telefon til dem for mye, enn en for lite! :)



Og nå kom jeg faktisk på at det er litt nytt under solen allikevel! 
For jeg har nemlig begynt med akupunktur :) 
Skal ha min tredje time i dag, og hele opplevelsen er bare helt fantastisk. Den følelsen i kroppen når jeg er ferdig er bare helt ubeskrivelig. Pluss at jeg merker veldig forskjell på en del av tingene som hun jobber med. Som stress og fordøyelse. Så jeg kan ikke annet enn å anbefale det på det sterkeste! :)

- Tankefull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar