tirsdag 11. september 2012

Ding ding - runde to!

Ja, jeg burde skamme meg, for makan til bloggtørke har man sjelden vært borti :)


Men, jeg tror nok at både gnist og luft gikk litt ut av meg når det forrige forsøket ble avbrutt. 
Og da ble det erlik bloggtørke :)

Har jo ikke skrevet om det her inne engang!


Men ja, altså... Jeg ble maks overstimulert ved det forrige forsøket, i juni :)
Og de ville ikke la meg ta Ovitrellen, da den visstnok kunne gjøre ting mye verre. Så jeg ble sendt avgårde til sykehusapoteket, for der skulle de ha en vidundersprøye ved navn Suprefact (noe i den dur, ihvertfall). 
Men nei, den hadde de ikke inne for øyeblikket :) 
Så, da gikk det som det gikk :) Veldig kjedelig, og veldig uventet. Men vi tok det igrunn ikke så hardt der og da, siden vi hadde så mye å gjøre på med sommerferie rundt hjørnet osv :) 
Litt verre ble det nok da vi fikk roligere hverdager, men vi snakket godt ut om det og nøt sommeren :)



Nuh er det derimot på an igjen :) Nytt ferskforsøk, og kort regime denne gangen også. 
Nå skal jeg gå på 150IE istedet for de 175IE jeg gikk på tidligere, og satser på at det er akkurat den mengden som skal til ;)
Litt bedre oppfølging blir det også denne gangen, med to stk ultralyder, på både sprøytedag nr 6 og 9.



Vi er overraskende rolige til dette forsøket merker jeg. 
Sikkert litt sånn redd-for-å-bli-skuffa-så-vi-tar-det-rolig-og-har-ikke-for-høye-forhåpninger-mekanisme som har slått inn ;) Men pyttsann, spennende er det jo lell :)


Skal prøve å være flinkere med oppdateringene her inne fremover :)

2 kommentarer:

  1. Endelig var du tilbake ,har vert inne å sett etter deg kvar veke siden mai.. hehe ønsker deg lykke til igjen!! Eg skla inn på første samtale om ivf i oktober og er veldig spendt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg kan ikke annet enn å beklage denne bloggtørken :)
      Og så spennende med første samtalen! Masse lykke til, og hold meg oppdatert! :D

      Slett