mandag 6. februar 2012

Prøverør-google-overdose!

Ja, det er nesten flaut, men jeg bruker uhorvelig mange timer i uken på Google. 
Ikke at selve google tar så lang tid, men selve "googlingen" bringer meg til diverse forum, blogger og andre interessante steder hvor jeg kan sluke til meg all nyttig og unyttig informasjon om prøverørsbehandling.
Og dette er jo kanskje i og for seg ikke så ille, men når man er student og trenger hvert ekstra ledige minutt av en hverdag til å lese, da er det ikke så greit lenger.
Slik som ting er nå, er det stor fare for at jeg rett og slett ikke klarer regnskapsfører-utdannelsen, men skrive en doktoravhandling om prøverør og alt det omfatter, DET hadde gått så fint så!

Så, kanskje jeg skal gi meg selv en maks tillatt dagsdose med googling fremover?

Ellers begynner postkassen vår å bli lei av mitt nysgjerrige ansikt som titter inn flere ganger for dagen. 
For det kan jo faktisk (ikke) hende at posten tar seg en ekstra tur til vår postkasse hvis de plutselig fant et brev fra Haukeland til meg i post-hovedsentralen?
Jeg sjekket faktisk i går også, på en søndag. Så ja, det er snart offisielt. Damen har klikket.


- Tankefull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar