onsdag 22. februar 2012

84 dager igjen

Dagene rusler og tusler avgårde de.
Har den siste tiden bodd på skolen, og gubben jobber mye overtid, så dagene har forsvunnet fort ut i intet.
Nå gleder vi oss VELDIG til helg, for da skal vi bare ha oss-tid, med null planer. Herlig!
I en travel hverdag er det utrolig deilig med slike helger :) Selv om vi er flinke til å ha kjæreste-tid på ettermiddagene/kveldene, er det ekstra stas med dager hvor man kan ligge sammen i sengen til langt ut på lørdags formiddag, og nyte hverandres selskap fra man står opp til man legger seg.

Ellers er det jo som overskriften sier, BARE 84 dager igjen til forsamtalen på Haukeland!
Så på den fronten, er det egentlig bare greit at dagene har sust avgårde :)

Vår-følelsen hjelper også på!
Jeg vet, jeg jinxer hele årstiden ved å nevne v-ordet altfor tidlig. Det kan fort komme enda mer snø, for all del, men den kriblende følelsen jeg fikk inni meg når jeg gikk tur med hunden i går formiddag... Akk!
Når solen skinner, fortauene er uten snø/slaps/is, himmelen er blå, fuglene kvitrer og ute-temperaturen er mild... Da synes jeg at v-ordet kan brukes :D
Ja takk til flere slike dager!

- Tankefull

2 kommentarer: