tirsdag 3. april 2012

En liten oppdatering!

Ja, først så kan jeg forklare at jeg har fått ny URL, for av en eller annen grunn ville ikke den forrige bloggen samarbeide med meg lengre :) Heldigvis fikk jeg til å eksportere bloggen i full fart!


Og sånn ellers... Vi har vært inne til forsamtale på Haukeland! :D
Vi hadde jo ikke time før i midten av mai, men plutselig en ettermiddag ringte Haukeland, med det ærend å spørre om vi ville heller ta imot en ny time, pga en avbestilling som de hadde fått. Jeg "brølte" ja, og tok en liten dans i stua :)
Fra den dagen de ringte, var det 10 dager til den nye timen! 

Så, etter noen minutter kom panikken. Jeg hadde jo planer om å gå ned noen kilo før forsamtalen, da BMI'en min pr dags dato er bittelitt over 32.
Så det ble nazi-regime her i gården, og på 10 dager gikk jeg faktisk ned noen kilo. Så BMI'en var under 32 på dagen vi hadde forsamtale.
Jeg var allikevel kjempenervøs, til tross for sambo sine tapre forsøk på å roe meg ned.
Og han hadde helt rett. For vekten min ble ikke tatt opp engang under forsamtalen!
Overlegen var bare helt utrolig koselig, og vi lo og koste oss gjennom hele timen :)

Jeg er et ganske komplisert tilfelle, som overlegen sa så fint. Så vi fikk bare en midlertidig dato for oppstart og innsett, da hun ville diskutere dosering osv nærmere med noen kollegaer. Men etter påske skal hun ringe, og fortelle nærmere hva som skjer :)
Men, frem til da lever vi på en rosa sky, med ordet "INNSETT" skriblet inn i kalenderen, under uke 24! :D

Dette her er bare altfor spennende, dere! 

- Tankefull

4 kommentarer:

  1. Der var du igjen ja!
    Du snakket med overlegen du også ja :) Hun er kjempe snill og flink! Antar det var Dr.A*** T dere snakket med?

    Hvorfor er du et komplisert tilfelle? Og, uke 24? Det er sannelig ikke lenge til :D

    SvarSlett
  2. Ja, jeg forsvant litt :) Ikke bare-bare når jeg ikke er helt inne i dette bloggegreiene enda ;)

    Og jepp, det var dr. T vi snakket med, i tillegg til enda en overlege som jeg ikke husker navnet på :)

    Komplisert ja, mente de :) Blant annet fordi jeg har PCOS og veldig høy AMH, men responderer dårlig på FSH-stimulering :) Noe som visstnok ikke er så vanlig :)
    Og ja! Uke 24 er jo rett rundt hjørnet :)

    SvarSlett
  3. Enda en blogg vi kan følge :D Kom over bloggen din inne hos Pergoberta.

    Blir veldig spennende å følge dere videre. :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig :D

      Selv har jeg smugtittet inne hos dere noen ganger allerede, og gratulerer så MYE med knøttet i magen! :D

      Slett