tirsdag 18. september 2012

Slik er ståa sålangt


Ja, da er jeg på dag 7 i stimuleringen :) 
I går var vi på Haukeland, og der ble det UL hvor de kikket på livmorslimhinnen og eggposene.
Det var ikke så lett å skjønne hva dem mente, da legene egentlig ikke sa noenting, hverken om det så bra ut eller om det ikke så bra ut :) Men da samboer spurte om de mente at det kom til å likt som forrige gang, med kraftig overstimulering, så da dem nei, det trodde dem ikke. 
Nå lurer jeg litt på om de bare sa det for å være grei, men det er nok bare pessimisten som overanalyserer litt ;)
Vi fikk derimot med oss litt av de legene snakket om når jeg lå på benken, og livmorslimhinnen var på 6 mm og på høyresiden var det 3-4 eggposer på rundt 9 mm + flere små og på venstre siden var det 7-8 eggposer på mellom 14 og 7 mm + flere små.

Det som derimot bekymrer meg litt nå, er at jeg kjenner på denne stinnheten i lysken, akkurat sånn som jeg kjente sist :)
Men sist tror jeg faktisk at jeg kjente det tidligere, så det lover kanskje godt?

Så, sånn ligger det an foreløpig :)
Vi er spent på hva som blir sagt på torsdag, da skal vi inn og få vite mer.
Forhåpentligvis blir det dato for egguthenting osv også den dagen :)

To be continued! :D

2 kommentarer:

  1. Spennende tid dere har vært igjennom. Håper alt står bra til med dere begge ?!

    SvarSlett
  2. Svarer deg her også jeg ;)
    Vi krysser fingrene med dere og håper den lille sitter denne gangen! :)

    Jeg har Endometriose, så denne gangen fikk jeg først en injeksjon som varte i 3mnd med Zoladex og deretter startet jeg opp med nesesprayen Suprecur. Dette for å dempe betennelsene i kroppen som Endometriose gir..

    Ellers levde jeg helt som vanlig, vi koste oss på ferie med vin til maten, snacks og is.

    Kommer til å følge bloggen din fremover! :)
    Masse lykke til ;)

    Klem fra oss

    SvarSlett